Grupphandledning

Idag hade jag mitt första riktiga handledarsamtal.
Sist, efter träffade gruppen och handledarna, kände jag att jag inte hade någon aning om någonting. Ungefär som när någon rycker undan stolen just när man börjat sätta sig och istället hamnar på golvet. Först chock*, sen otrolig smärta* och sist en känsla som gör att man bara vill dö*. Vilket resulterade i att jag gjorde absolut ingenting i två dagar. Vilket iofs inte var så dumt, men inte särskilt produktivt.

Under mötet idag fick jag dock en smula mer klarhet över mitt upplägg, och vet på ett ungefär hur jag ska utforma det hela. Vilket egentligen inte spelar något roll, eftersom jag förmodligen inte kommer göra ett skit förrns på måndag ändå!



*Chock är ett livshotande tillståndnär blodtrycket sjunker kraftigt och cirkulationen av blod och syre i kroppen minskar.
*Smärta är en varningssignal som talar om att någonting är fel i kroppen.
*Avlida, gå hädan, sluta leva, trilla av pinn, kola vippen, stupa, gå till de sälla jaktmarkerna, förintas, kasta in handduken för gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback