2 september :D

Skolstarten var inte den bästa.
Men nu har jag återgått till en normal hjärtrytm i allafall.

Men jag måste erkänna att jag saknar min förra klass lite grann. Jag hade faktiskt kul. (Men jag fick iaf träffa Elin och hennes grupp en stund i tisdags, det var alltid nått!)
Jag saknar faktiskt Anders Bek också, haha.


Snart kommer Hans hem, då ska vi fara till stan och inhandla allt vi behöver till en romantisk weekend i Lövånger. Jag har suttit på Arla.se för att hitta bra recept till förrätt och efterrätt, men jag vet inte om jag hittar nått som känns varken roligt eller gott. Men fruktsallad med varm vitchoklad lät ganska gott, men inte så särskilt fancy. Vi får väl se vad det blir. Det blir iaf lax till huvudrätt. Det är ju gott!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

*väntar på uppdatering*

2006-09-21 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback