Idag har jag köpt 2 ögonskuggor till priset av 1

Idag gjorde jag något jag aldrig någonsin gjort förut!
Jag glömde (tappade) mitt insulin på bussen, men tack gud, så var Anna och Elin på bussen. Jag fick alltså igen mitt insulin, vilket var tur, eftersom jag inte har någon extra hemma. Men nu ska jag skaffa det, på stört, nämligen imorgon!

I fredags var Elin Cajsa och Kristina här och åt tårta (jag har fyllt år!) och såg Idol. Jag ska rösta på Markus varje helg nu, hur kan en övertorneåbo inte få vinna Idol 2006?

                                        Kristina och Elin
                                       Här väntar Kristina och Elin på att få äta upp min goda tårta!

Förresten, hur deprimernade är det inte med pissregn hela tiden? Den här veckan har jag gått omkring som en zombie, ungefär. Ibland är allting verkligen urtråkigt, så tråkigt att jag bara sitter och glor på Gilmore girls en halv dag. Jag måste skaffa mig en bra hobby, som går att utföra i Lövånger, eller en kompis härifrån. Det blir nog jätte lätt.

Nu ska jag ta och börja läsa Svindlande höjder av Emily Brontë. Jag tror helt ärligt att den kommer att vara jätte bra, det törs jag erkänns, trots det faktum att Elin tycker att jag är dum pga min fattiga boksmak.

(En liten hälsning till Victoria som fyllde år tre dagar före mig! Kram!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Den boken tror jag säkert är jättebra! Däremot har jag något emot andra romantiska böcker som utspelar sig på typ 1800-talet... Fast jag tycker inte att du är dum! (Fast började tvivla lite efter ditt filmval förra helgen...) Vet inte vem jag ska rösta på ikväll, men inte blir det Markus iaf..! Fin bild, haha!

2006-10-06 @ 18:40:36
Postat av: Elin

Jag blev också förvånad över att hon åkte ut... Måste erkänna att jag inte röstade på nån...på fredag kanske jag gör det! (Men det blir fortfarande inte på Markus.)

2006-10-11 @ 15:12:35
Postat av: Victoria

Tack tack :D Och en halsning till dig med! :D Hoppas du hade en jattebra fodelsedag! Kraaaam!

2006-10-12 @ 02:06:26
Postat av: Johanna

Hej Josefina, det va inte igår, tyckte du om en midsommarnattsdröm föresten?
Jo jag undrade en lite grej och har inte fått tag i dig, så då tänkte jag att jag testar här. :)
Jag fyller ju år en elfte november som bekant och jag skulle jättegärna vilja att du kommer, jag ska ha en liten fest, om du undrar över något är det bara att höra av sig!

Kram på dig, hoppas du mår bra!
mvh
Johanna Hansson

2006-10-20 @ 00:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback