Uno is the thing!

Idag hade vi då vårat första dramaseminarium med Bek.
Det var spännande, fast lite småjobbiga övningar bara :/

Jag har fortfande inte installerat iTunes på den nya datorn så jag dras fortfarande med samma 46 låtar som jag hade på iPoden innan datorn beslöt sig för att sluta fungera. Lagom less är jag.
Så nu ska jag eh, betala och downloada några trevliga visor.

Skall alldeles strax ta och tvätta. Jag inser mer och mer för varje dag som går vilket ofantlige tråkigt liv jag lever i Lövånger. Visserligen så hade jag roligt igår när jag och Hans roade oss med att spela Uno och Skip bo. Ärlighet varar längst har jag hört, så ibland önskar jag att vi inte hade flyttat till Lövånger utan bott kvar i stan. Fast man ska väl prova på både det ena och det andra här i livet och då inräknat att flytta till ett ställe där man inte känner någon. Det är trots allt bara 5 mil till stan.

Hoppas Elin vill shoppa i Umeå imorgon! (Jag tycker om att spendera pengar!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Får inte igång msn av någon konstig anledning..lite störande. Men jag tror att jag vill shoppa imorrn! Ska bara kolla upp hur mycket pengar jag har kvar.. =)

2006-05-02 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback