Torsdag

När jag stog på busstationen kom jag på att det var helgdag idag. Då blev jag sur och gick hem och struntade i att fara till Skellefteå.
Det slutade med att Cajsa kommer hit efter tre, så jag har städat sen lunch, och sett ett avnitt av O.C. Det var inte så häftigt. Ryan föll tillbaka i sin "jag-måste-rädda-alla-stackars-tjejer-som-inte-kan-ta-hand-om-sig-själv" roll. Det är lite uttjatat.
---


Nu har Cajsa varit här, vi har ätit våfflor, spelat uno & geni, och sett på tv. En riktig Lövånger kväll med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Nisse Olle

Oj en uppdatering! Jag och Ryan verkar ha mycket gemensamt. Alla småhatar oss. Tv, våfflor, Uno och Geni - Lövånger låter inte så tråkigt som du säger

Postat av: Josefina

Nej, ibland kan det faktiskt vara riktigt trevligt! Faktiskt ganska ofta. Det är mest bara tråkigt när ingen är hemma förutom jag.

2006-05-27 @ 23:48:24
URL: http://alleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback