Tommy Tee

Håller på att städa, 
än har jag bara hunnit med disken och annat plock.
Kan varken sortera den tvättade tvätten eller packa upp väskorna.
Eftersom Hans sover, grr grr. Okej han ska jobba natt, så jag förstår!
När man städar inser man hur mycket skit man egentligen har som bara ligger där.
Deklarations pappren tillexempel, ska man ha kvar dem, eller ska man slänga dem?
Och mina största laster, sånna där lappar som sitter bak i kläder när man köper dem,
påsar i det oändliga. Varför tar man aldrig med sig påsarna från förra gången man var och handlade
så man slipper köpa nya hela tiden?

Har på mig en mörkblå kjol med vita prickar. Har svårt att tro att jag kommer ha på mig den,
bland folk. Så eventuellt frågar jag Kristina om hon vill ha den när hon kommer.
Den kommer förövrigt från min mormor!

I fredags hade jag trevligt/kul. Och nej jag tror faktiskt inte jag sa något som jag ångrade. Anna S förutspådde att alla skulle vakna på lördagsmorgonen med ångest över något de sagt. Självklart kan det bli missförstånd, men det är väl inget man inte reder ut i nyktert tillstånd?

Nu ska jag plippa fram Boondock Saints theme på iPoden! :D


Kommentarer
Postat av: Josefina

Oj, insåg just vilken pik mot Kristina det där blev. Det var inte menat så, men det var lite roligt, så det får vara kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback