Onsdag

Tänkte börja med att citera Elin:
JAG VILL DÖ!


Jag har hunnit så långt med min processbok att jag har skrivit sidhuvud. Oj, vad duktig jag är.
Och inte kändes det bättre över att N-O sa att Mathilda hade skrivit sitt på typ 15 minuter.
Har till och med hunnit gråta en lite skvätt. Förmodligen av ren utmattning.

Han har såna jävla krav den dära Anders Bek, inte nog med att man ska lämna in det som papperskopia, den ska dessutom vara ihophäftad!!!

Ska satsa på att bli klar på en timme med processboken,
då kan jag imorgon när jag kommit hem supa mig full till O.C för att på fredag lämna in den ihophäftade papperskopian bakis!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hatar att leva! Har skrivit 878 ord på processboken och orkar inte längre...jag orkar fan inte längre! Är nervös för imorrn också... Åh...jag vill också ta en drink och se OC..!

2006-05-31 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback