Kolla den häftiga horisontella linjen!

Jag tror inte ens jag ska skriva något om veckan som varit.

Idag har jag i allafall jobbat och tjänat några kronor, det känns bra så här i efterhand men i morse kändes det rent åt helvete. Och på söndag ska jag skriva klart min dramatikanalys, om jag inte gör det idag eller imorgon men det har jag svårt att tro. I natt ska jag sova hur länge som helst, tror jag ska stiga upp typ.. 10, shit va sent! Har sovit så fruktansvärt dåligt sedan förra helgen, är helt utmattad. Men Hans hade iaf städat medans jag var och jobbade, det kändes jätte bra. Han är så snäll och duktig!

Igår när jag hoppade på bussen till Umeå, så var Kristina med på samma buss. Det var kul! Hon åkte samma buss som mig tillbaka också.

Behovet av nikotin blir förövrigt inte stillat av catch dry mini. general och rapé mini går ganska bra, men det är knapert det också. Vi får se hur länge det här kommer att funka.
JAG ÄR NIKOTINBEROENDE!!!

Kommentarer
Postat av: Nisse Olle

OJ vilket fint symboliskt streck du strukit där ;)

Nu vill Tyra ut i solen så det är bäst att jag går ut.

Postat av: Pruppen

Jag gjorde även middag! :D

2006-05-15 @ 07:32:55
Postat av: Josefina

Det stämmer, Hans lagade jätte god mat! Men det hände efter jag skrivit i bloggen. Dessutom fick jag jätte fina rosa blommor, som jag blev jätte glad över!

2006-05-15 @ 14:21:39
URL: http://alleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback