Idag var det dåligt väder, men det var ändå en bra dag!

Skriver anteckningar till processboken.
Kommunikation idag? - Ja. 

På söndag kommer två av mina kära kompisar från stan till Lövånger, Emma och Kristina. Mest för att se Corps Bride. Då får man någon att samtala med!

Idag har det iaf shoppats i Umeå. Känner mig ganska så nöjd faktiskt. När jag kom hem och sa att jag hade handlat för 600kr så sa Hans - Bara?
Så jag antar att jag var snål idag då eller? Känns iaf inte som om jag lagt pengar på något DIREKT onödigt, kanske något LITE onödigt. Men, vad ska man med pengar till om inte för att spendera. 

Måste skriva om mitt spionuppdrag, kanske efter helgen? 
Blir nog Medea för mig med, när det gäller dramaanalysen. Så efter den här kursen kommer jag att vara proffs på Medea. 

Jag har tagit 12346 steg idag!

(Jag ser nästan ut som en slagen hora i min nya ögonskugga. Iofs provade jag bara hur färgen såg ut, blir förhoppningsvis finare med lite kombination av annat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback