Carina har lämnat huset.

Hm, jag inser att jag måste skaffa några tuffa bilder att lägga upp här. Annars får jag väl helt enkelt lägga upp en bild på Rachel Bilson, för det har jag rätt att göra!

Vad har hänt i mitt otroligt tråkiga liv? Ingenting, eftersom jag varken har pengar eller vänner! (och man vet ju att dessa två hör ihop) Under ungefär nästan hela lördagen såg jag Desperate housewifes. Det var roligt, men det kändes inte lika tillfredsställande som att sitta och se O.C en hel dag. Men i fredags såg faktiskt jag och Hans Batman begins, och jag tyckte typ att den var skitbra. Haha. Fast jag måste ju erkänna att varje scen som Katie Holms var med i, så kunde jag bara tänka på Tom Cruise och moderkakan!

Åh vad jag har tråkigt, jag sitter just nu och läser på Aftonbladet.se om BigBrother, JAG SER INTE ENS PÅ DET.  Ja fy fan, vad ska man säga?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Mitt liv är typ minst lika tråkigt! Inga kompisar här heller! Ser prison break, o.c, smallville, vänner, joey, lost, invasion, du är vad du äter, floor filler (men det är ju slut nu) och lyssnar på da vinci-koden på talbok och läser alla bloggar jag kan komma åt. Dessutom spenderar jag otaliga timmar på fjantlunar! Jag är typ mest tragisk, rädda mig josse!! :)

2006-05-17 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback