Söndag

Har just avverkat ett 10.25 timmar långt arbetspass, på en söndag!
(pengar)

I fredags åkte jag som sagt ner till Umeå för sista gången det här läsåret. Jag och Anna tog samma buss ner för att lämna in våra (och Elins) processböcker. Vi var väl relativt nöjda med resultatet, men kan man förvänta sig det bästa så där sista dagen? Nej! När vi lämnat in våra böcker satte vi oss i café tornet och fikade. Jag fikade en räkmacka, det var gott! Sen tog vi 10.22 bussen hem igen!

Väl hemma tog jag en dusch, bytte kläder, sen bar det av till stor stan (Skellefteå). Där vi inhandlade diverse livsnödvändiga saker. Sist men inte minst, solade vi på solariet och åt på Xet.

Trots det fina vänder på lördag var jag inte utanför lägenheten förrns 16.00 på dagen. Anledningen: sallad till middagen och en daimglass. Senare åt vi grillat och drack vin! Beställde även Sleepy Hollow, den 11:e filmen i min Johnny Depp samling! (Idag har vi beställt polkagrisar från
www.polkagrisbutiken.se) Åt jordgubbar till Kopps, som gick på SVT1, kan det bli bättre? Ingen reklam.
Efter många vrid fram och tillbaka i sängen lyckades jag somna, för att idag börja jobba 06.45.
Och DET är vad jag gjort idag, jobbat sen dess!

På onsdag ska jag till Elin och dricka mig full! Det ska bli kul!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

vaa? dricka sig full utan mig? :O skammligt ;)

2006-06-05 @ 07:27:27
Postat av: Elin

Och riktigt full ska du bli! =) Idag har jag skurat fönster och imorrn ska vi tapetsera hallen. Allt för festen!

2006-06-05 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback