onsdag

Igår låg jag mest i sängen, eller i soffan framför tv:n. Anledningen är att jag var väldigt förkyld.
Så förkyld att jag ringde till jobbet och sa att jag inte kunde jobba idag. Kändes schysst att ringa tidigt så de kunde ringa ut nån annan, dessutom vill man inte chansa på att det ska bli bra tills dagen efter, så man står där och hostar och snorar ner gamlingarna. Så jag är ledig idag istället för att jobba. Enbart för att kurera mig. Känns som tur är bättre idag, så jag hoppas på att jag imorgon ska känna mig ganska pigg.

På fredag ska jag och Elin se En midsommarnattsdröm på kyrkholmen. (Det är genrep) Fick två biljetter av Kristina när hon var och hälsade på i måndags. Eftersom Hans inte ville fara så tänkte jag att då måste jag fråga Elin om hon ville följa med!

Steg upp i tid till gårdagens Jarod, alltså 10.15. Sen såg jag Supernanny också, och sånna program får en att fasa över att skaffa barn lite grann. Tänk om jag inte heller kan kontrollera mina barn, tänk om jag inte har någon auktoritet? Samtidigt kan jag inte förstå att barnen kan ha så lite respekt för sina föräldrar. När jag var liten skulle jag aldrig en drömma om att spotta min mamma i ansiktet. Jag är ändå imponerad av min mamma, att i min ålder få barn och ändå vara en sån stark förälder, det visar bara att man kanske inte är en bättre förälder bara för att man är äldre. Unga mammor är också bra!

Jag har förövrigt brännt mig i pannan... i måndags... det var fint väder då!


Kommentarer
Postat av: Hans

Ha, du är som en liten röd schimpans i pannan!

Postat av: Elin

Ojdå, du har gjort om bloggen. Kände knappt igen mig..! =)

2006-06-14 @ 15:57:23
Postat av: Nisse Olle (blok pimp, det heter tydligen blok om det är en bok

Oj du gjort alldeles grönt. Påminner lite om det jag snyter ut. Vet inte om det är förkylning jag har eller nån allergi. Snålis att gå på genrepet! Iofs brukade jag också få gå på genrep tills hon som gav mig biljetter beslutade sig för att inte gilla mig längre. Jag som är så snäll? Var förbi kyrkholmen i går och det lät bra. En skrek nästan lika högt som jag så ni kommer att känna er som hemma, eller på skolan.

2006-06-14 @ 16:18:26
Postat av: Nisse Olle

oj det blev visst inte hela om blok, det heter tydligen så om det är en bok baserad på en blogg... man lär sig varje dag. och nu har jag lärt mig att kolla om jag skrivit allt om jag blir avbruten av telefon. Så nu har jag skrivit nog kommentarer på din blogg för nån månad känns det som... Var är dina kommentarer på min blogg?

2006-06-14 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback