Fredag

I onsdags var det fest hos Elin! Men...
dagen började iaf med att jag for förbi Elin och lämnade allt jag skulle dricka under kvällen,
sen var Elin så snäll att hon skjutsade mig hem till mina föräldrar där jag var ett par timmar...
för att vid 5 tiden gå tillbaka för att vi skulle gå och kolla på balen, det va trevligt! :)
Men vi stannade bara en timme ungefär sen gick vi tillbaka och började dricka och såg på O.C!
vid 7 tiden kom Anna och senare anlände även Nisse Olle, och han hade med sig sin bok, som var jätte fin! När Elins pojkvän ville sova gick vi vidare till O´learys.
För att summera kvällen: Vi hade kul (iaf jag!?)

Dagen efter var det bara att vakna klockan 10 för att kasta i sig nått att käka och sen ta bussen till Lövånger, för jag skulle jobba! På Lövångersbusstation träffade jag min boss, och hon sa att jag såg oförskämt pigg ut för att ha haft klassfest kvällen före! Jag misstänker att jag var lite små full fortfarande då för när jag skulle kliva på bussen så märkte jag i sista sekunden att jag hade tänkt använda visakortet istället för busskortet. Jag tog mig igenom kvällen iaf, och gjorde inga misstag så jag var nog nykter när jag väl jobbade! 

Nu snart om 1½ timme ska jag jobba igen, blä.

Elin om du verkligen vill (om det inte var ölen som talade) komma till Lövånger i veckan så får du gärna det, och jag är ledig måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Bra att du hade kul! Jag minns fortfarande ingenting, men hade säkert också kul! =)Är typ fortfarande bakis och måste festa på lördag också...fan. Jag kommer gärna till Lövånger till veckan, spelar ingen roll vilken dag för mig. Vi får höras!

2006-06-09 @ 17:23:02
Postat av: Nisse Olle (bok pimp)

Tack för en minnesrik kväll, även om slutet är suddigt. Jag hade också kul faktiskt… iaf det jag väljer att komma ihåg. Det blev säkert nåt pinsamt men det har jag redan glömt. Jag har ju kvar busskort till den 14:e men jag tror ändå inte att jag kommer till Lövånger. Inte för att jag har nåt bättre för mig, förutom att jobba på min sommaralkoholism. Faktiskt ska jag åka och jobba lite på den i en sommarstuga utanför Bureå idag, men det är nog så nära Lövånger jag kommer. Om det inte är enda sättet att sälja en bok till dig…

2006-06-10 @ 09:49:38
Postat av: Victoria

Jag saknar typ dig josse! Jag vill å komma och hälsa på igen :D

2006-06-10 @ 23:22:56
Postat av: Kajsa

tjena! Jepp nu är det Skell/Bure/Burvik som gäller!

2006-06-11 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback