Fredag

Jaha, då var man påväg till Umeå för sista gången.
(Fram till i höst alltså)
Än så känns det faktiskt inte som att vi har slutat, har fortfarande processboken hängade över mig. Och eftersom de blev klar igårkväll, och skall lämnas in idag, så antar jag att det är okej att tro att vi börjar skolan igen efter helgen. Processboken blev iaf på 1160 ord, jag är ganska nöjd fastän Elin skrev typ skitmycket mer.

Igår redovisade vi dramat, det gick jätte bra, jag tycker alla ska vara jätte stolta. Det är då jag iaf.

Idag ska jag fara till stan för att köpa

- Alkohol
- Kattsand
- Kanske en tröja eller så (det är vad jag vill iaf)
- Mat
- Blommor till balkongen


Men först och främst idag, skall jag lämna min papperskopia till Anders Bek.




Kommentarer
Postat av: Elin

Det är innehållet som räknas, inte hur många ord man skrivit. Nu har vi sommarlov!!!

2006-06-02 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback