Fiske dag

Jag och Hans for till stan i fredags för jag hade tid hos min optiker, för jag har skaffat endagslinser.
På kvällen spelade vi minigolf med Kristina, jag var överlägset sämst. Men man kan ju inte glänsa alla dagar... Vi tog med oss Kissen till stan, han kan ju verkligen inte uppföra sig.

Kissen i kylskåpet


Samma kväll kom mina släktingar från Uppsala, min farbror Jonas, faster Helena och deras två barn Olle och Björn. På lördag for vi och fiskade lax. Vi fiskade tillsammans 6 laxar. Först gick det ganska trögt, men sen fick typ jag och Olle upp var sin fisk på typ 5 minuter.

71883-6

Helena, Felix, Björn och Hans.

71883-5

Olle håvar upp Björns fisk.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så söt Kissen är! =)

2006-07-16 @ 18:22:58
Postat av: Josefina's älskare

Tycker det ser ut som Hans ser ned på alla :D

2006-07-18 @ 21:50:42
Postat av: Anonym

Klart att vi inte ångrat oss! Vi får hitta nån dag när det passar för båda. Allt bra annars?

2006-07-23 @ 22:09:50
Postat av: Elin

Jepp, jag blir gammal nästa helg. Så då lär det vara ganska fullt upp. Men kanske helgen efter det passar... Eller har ni planerat nåt speciellt då? Vi och ni kan ju kolla upp det, skulle vara kul!

2006-07-27 @ 18:18:21
Postat av: Josefinas främsta älskare, all time!

Du är inte toksnabb på att updatera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback