Idag börjar Gilmore Girls om.

Bara för att Elin ska bli förvånad när hon kommer hem från Bulgarien ska jag nu uppdatera min blogg.

I helgen var jag ute på Station 8  för första gången. Jag blev betydligt mer imponerad än när jag var på Balzac för någon helg sedan. Det var stort, mycket trevligt folk och goda drinkar. Det enda som inte var positivt var att det tog sån tid att få tillbaka jackan när man väl skulle hem.

Idag fick jag en överaskning, Nisse Olles blogg hade åter öppnats. Det hade jag faktiskt inte väntat mig.

I sommar har jag hittat igen min kamera, så snart ska jag scanna in bilder (ja, det är en gammal kamera inte en sån där hipp digitalkamera) och lägga in dem på bloggen, börjar nämligen kännas väldigt tråkigt att blogga utan bilder. Alla andra har det, och jag vill ju vara som alla andra så...

Nej, om tio minuter börjar Gilmore Girls och jag får inte missa en enda sekund.

Kommentarer
Postat av: Elin

Och förvånad blev jag! Haha, det var på tiden!

2006-08-25 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback