snabba morgontankar

Det är viktigare att blogga än att klä sig på morgon. Det är lungt, jag hinner!

Måste göra ett tillägg. Jag träffade även Nils-Olov på Glädjekällan, det var förståss bättre än allt annat den dagen!

Jag har skrivit ut dikterna, diktanalysen, O.C boxen till Elin. Visst var det allt jag skulle ha med mig? Jag vet att jag ska läsa min dikt efter N-O, mer behöver jag väl inte veta?

Förövrigt så bokade jag klipptid på Attityd igår! 5/5 8.45. Då ska jag bli fin i håret, inte för att jag kan hitta nån bild eller så där det finns en frisyr som jag verkligen vill ha, det är oftast: ungefär så här vill jag ha, men ingen lugg, lite längre där och där... vad ska jag då med en bild till? Kommer säkert att sluta med att jag bara klipper topparna. Well, sånt är livet.

Nu när jag bloggat en smula, så ska jag ta och klä mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback