Känns som eld

Nu har jag äntligen kommit hem efter en extremt hård dag på skolan.
Det sög helt klart musten ur mig. Det är tur att man har en liten kisse som kommer och lägger sig på modemet när man startar datorn, som dessutom (!) gnagar en på handen när man höjer volymen.
Inget går dock upp emot Rolf Wikströms ljuva stämma!

Jag har hunnit vara förbi på Konsum också, inhandlat en honungsmelon och låglaktos mjölk.
Som tur var så satt inte Jörgen i kassan och den läbbiga killen var inte heller där. My lucky day!

Jag lovade att jag skulle publicera en dikt! 

Du tog fram gitarren
och spände den över ditt bröst
tog ton,
skälvande satt jag kvar
kunde inte känna annat än mina hjärtslag


(Alltså, tänkte bara göra alla uppmärksamma på att OM jag kunde rita häftiga bilder och skriva fyndiga kommentarer, så skulle jag! Och ja, jag är faktiskt lite avis!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahaha! Grym dikt! =)

2006-04-19 @ 15:05:48
Postat av: Nisse Olle

Det var ju en fin dikt, du borde ge den till Bek. INGEN kan klandra dig...

(Att jag inte kan rita häftiga bilder och skriva fyndiga kommentarer har inte hindrat mig hittills)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback