jag döljer ingenting

Idag ska jag och Hans fara till stan, vi ska köpa en massa saker. Jag tror att vi kommer att glömma att köpa en massa saker också. Sen vet jag då inte vad vi mer ska göra i stan. På söndag ska väl något slags valborgsfirande ingå. Hans har fått en halvmeter korv på jobbet, så vi ska i allafall grilla! Och sen ska vi nog till Jocke - och vara nyktra.

Ja, vad har hänt mer i mitt spännande liv? Igår jobbade jag på morgonen, gick rätt bra faktiskt, trots att det inte var inskolning den här gången. När jag slutat så städade jag i lägenheten, det började nästan se förjävligt ut. Men nu är det fint igen! Sen skrev jag lite anteckningar till grupprocess grejen. Vid halv 4 hade Hans kommit hem och semifinalen i snooker mellan O'sullivan och Dott börjat, och Dott han klev verkligen fram! O'sullivan kändes inte särskilt fokuserad vid vissa tillfällen. Middag, TV, lite godis och Medea. Det är vad som hände resten av kvällen!

Nu vet ni allt om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback