CATCH!

Vaknade halv 12 igen. Jävligt onödigt, kommer att bli grymt svårt att somna inatt.
MEN(!!) Jag drömde om Bek hela morgonen, haha. Elin och Anna var med i drömmen också. (och min kisse som födde kisseungar 2 gånger i drömmen, trots att han är en kille!)
Det var lite spännande iaf. Han var lite små dirty faktiskt.


Nu ska jag prova ett nytt liv.
Tog just min första Catch dry eucalyptus, hoppas jag kan överleva på dessa godissmakande små snuspåsar.

Tog hem Du är vad du äter receptbok nyss också. Var ju massor av bra vegetariska maträtter! Så perfekt, då vet jag vad jag kan bjuda på när min kära vän Kristina kommer och hälsar på. Jag har nämligen varit kass på vegetarisk mat. (Fast lite duktig!) Men nu kan jag bli duktigare.

Ska se lite Desperate Housewives, när jag nu faktiskt lånat den av Elin så är det bäst jag ser på den också! Jag kan ju äta min melon samtidigt, namnam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Tänk att du skulle drömma om honom nu också! =)Lycka till med Desperate Housewives, nu ska jag se OC!

2006-04-26 @ 16:58:19
Postat av: Elin

Haha! Tänk att du skulle drömma om honom nu också! =)Lycka till med Desperate Housewives, nu ska jag se OC!

2006-04-26 @ 16:58:20
Postat av: Elin

Haha! Tänk att du skulle drömma om honom nu också! =)Lycka till med Desperate Housewives, nu ska jag se OC!

2006-04-26 @ 16:58:33
Postat av: Elin

Oj, blev visst några stycken! =) Min dator är ju knäpp.

2006-04-26 @ 16:59:39
Postat av: Nisse Olle

Så du drömde om Bek, Elin och Anna? och det var lite smådirty? hmmmmm ok... jag vill bara tacka John Blund för att han inte ger mig dina drömmar.

Postat av: Vickan

Josse!! Du vet att Bek vill åt elever, akta dig!! :P

Förresten, recepten från "du är avd du äter" är ju helknäppa! Jag kollade på dem också och hittade typ ingenting jag ville ha, haha!

2006-04-29 @ 09:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback